SJENICA.com forum


If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.



Hardware - Software - Mobilna telefonija kao i što sam naslov kaže... sve vesti iz sveta mobilne telefonije, kompjutera i interneta će naći mesto ovde...

Reply
Thread Tools Search this Thread Oceni temu
 
Old 20-10-2010   #1
heroj
Registrovan
Početnik
 
Join Date: Oct 2010
Location: Krusevac
Godine: 41
Posts: 9
Arrow iPhone 3GS sa OS 4.1 kako otkljucati

Da posto sam apsolutni pocetnik sto se tice iPhone-a molim iskusne clanove da pomognu. Imam 3GS 16GB i update-ovan software kako otkljucati. Sve sto sam nasao su samo neke price a nemam niodkuda skinuti nista za WIN platformu sve sto sam nasao je za MAC OS. Pomagajte....
heroj is offline   Reply With Quote
Sponsored Links

Old 20-10-2010   #2
halilce
Samo Vas gledam...
Domaćin
 
halilce's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: sjenica
Godine: 56
Posts: 14,092
Default

Obzirom da si našao ovaj sajt i podforum da napišeš temu,u ovom podforumu ćeš naći i druge teme vezane za iPhone...ako ne,verovatno će ti se STRANAC ubrzo "naći"pri ruci!
http://www.sjenica.com/forum/hardware-software-mobilna-telefonija/

Želim ti dobrodošlicu na naš sajt,u ime administracije!
__________________
halilce is offline   Reply With Quote
Old 20-10-2010   #3
heroj
Registrovan
Početnik
 
Join Date: Oct 2010
Location: Krusevac
Godine: 41
Posts: 9
Default

Dobar glas se daleko cuje. Nesto sam odradio ali ne i do kraja jer i dalje je "Invalid SIM" Jailbreak sam pokusao sa limera1n. Nadam se da ce stranac uskociti i priziti strucnu podrsku.
heroj is offline   Reply With Quote
Old 20-10-2010   #4
iSelektor
Hanumovac
Domaćin
 
iSelektor's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: SJENICA
Posts: 9,499
Default

Ma zaboravi limerain... greepoisen ti treba...